System do zarządzania przeglądami i zleceniami budynków - główne funkcje

  • Raporty generowane automatycznie na podstawie danych ze zleceń i przeglądów.
  • Generyczne podejście do obsługiwanych danych, zapewniające dużą swobodę ich rozszerzania i uzupełniania o nowe parametry.
  • Cyfrowe podpisy od obsługiwanych Klientów, przechowywane w bezpieczny sposób zgodnie z wymogami bezpieczeństwa RODO.
  • Harmonogram zleceń w formie kalendarza.
  • Dokumentacja zdjęciowa w sytuacji, gdy jest to potrzebne z racji na charakter usługi.
  • Szybkie komentarze do zlecenia dzięki funkcji zamiany mowy na treść pisaną.
  • Podział zadań w obrębie zlecenia pomiędzy kilku współpracowników o różnych kwalifikacjach zawodowych.
  • W pełni mobilna aplikacja dla realizatorów zlecenia. Bez nadmiaru papierów. Bez bałaganu w notatkach.
  • Bieżące śledzenie stanu zlecenia dzięki informacji o aktywnościach w danych lokalach.

Jak wygląda przebieg zlecenia kominiarskiego - przykład użycia

Każde zlecenie lub przegląd budynku wymaga na początku ustalenia struktury nieruchomości. Jeśli dana nieruchomość (w szczególności istotne dla budynków wielopiętrowych) była już w przeszłości zarejestrowana w bazie danej firmy, to jej stan jest przywoływany z ostatniego zlecenia. Podział na budynki, klatki, piętra, lokale oraz pokoje zostanie uwzględniony, a w przypadku pojawienia się zmian w budynku aplikacja jest przygotowana do ich uwzględnienia.

Przykładowo

Jan Kowalski postanowił połączyć kuchnię z salonem, tworząc aneks. Po dokonaniu zmian zleceniobiorca widzi, że układ pomieszczeń różni się od deklarowanego w aplikacji z poprzedniego roku. Dokonuje korekty w aplikacji zebranych danych. Nie ma ona wpływu na poprzednie zlecenia. Informacja o historycznym stanie nieruchomości pozostaje bez zmian i w dalszym ciągu jest powiązana z tymi zleceniami. Nowy układ będzie natomiast bezpośrednim punktem wyjściowym dla przyszłych zleceń czy przeglądów budynku.

Duplikacja struktur w jednym pionie

Duplikacja struktury lokali w budynku w aplikacji Przeglądy Budynku

W sytuacji ponownej obecności danej firmy w tym samym budynku nieruchomość ma domyślnie uzupełnioną strukturę. Gdy mamy do czynienia ze zleceniem w nowym miejscu aplikacja również dostarcza narzędzia, które przyspieszają działania w tym obrębie. Większość bloków posiada strukturę powtarzalną w obrębie piętra. Mając to na uwadze wystarczy mieć tak naprawdę tylko część wypełnionych danych, aby móc zduplikować informacje o pozostałych lokalach błyskawicznie dzięki wbudowanej funkcji kopiowania lokali w obrębie budynku. Po skopiowaniu lokali nadal można dokonać poprawek w każdym z nich, jeśli zdażą się odchylenia od układu względem sąsiadów z innego piętra.

Obsługa wielu terminów na jedno zlecenie

System Przeglądy Budynku uwzględnia konieczność stosowania kilku terminów dodatkowych w przypadku zlecanych inspekcji. Dane o zleceniu są spójne i powiązane ze sobą. Utrzymywana jest spójność w obrębie zlecenia między poszczególnymi terminami. W przypadku nieobecności właściciela lub mieszkańca lokalu w trakcie pierwszego terminu zlecenia możemy oznaczyć to w systemie odpowiednim przyciskiem. Podobnie w przypadku, gdy właściciel lub osoba obecna w lokalu odmówi złożenia podpisu pod inspekcją lub przeglądem.

Punkty kontrolne dedykowane różnym specjalizacjom

Bez względu na to, czy Twoja firma zajmuje się przeglądami wentylacji, elektrycznymi, gazu czy też fotowoltaiką, aplikacja Przeglądy Budynku daje dostęp do analogicznych rozwiązań, skierowanych na różne branże. W trakcie rejestracji i wywiadu zbierzemy informacje o tym, jakiego rodzaju pomiary są niezbędne w danej dziedzinie. Dostaniesz rozwiązanie działające w sposób spersonalizowany i gotowy dla Twojej branży.

Działanie w trybie offline

Wprowadzaj dane w sytuacji, gdy jest problem z zasięgiem lub połączeniem sieciowym. Wszystko, wliczając zdjęcia związane z przeglądem budynku, zostanie zsynchronizowane gdy tylko powróci połączenie sieciowe w aplikacji.

Kalendarz do lepszej organizacji pracy

Wirtualny grafik dla Twoich pracowników pozwoli szybko przydzielić zlecenia tym wykonawcom, którzy w danym momencie mają najwięcej zasobów czasowych na realizację zleceń. Wszystko w czytelnej formie z terminarzem i opisem ich aktualnych zleceń.