Elastyczne podejście do magazynowania danych z przeglądów

Rozwiązanie dostarczane przez naszą firmę zostało stworzone z myślą o magazynowaniu wszystkich tych danych, których firma naprawdę potrzebuje. W trakcie tworzenia organizacji w toku indywidualnych rozmów otrzymujesz rozwiązanie szyte na miarę.

W obrębie danej organizacji są przechowywane informacje o strukturach ogólnych. Jest to budynek, klatka, piętro, lokal czy pokoje. Dane szczegółowe są natomiast modyfikowane pod konkretne potrzeby danego Klienta. To Państwo jako firma decydujecie, jakie dane będą gromadzone w naszej aplikacji.

W ujęciu klasycznym większość aplikacji nie zachowuje się w sposób generyczny. Istnieją określone pola do wypełnienia, które możemy lub musimy uzupełnić, ale nie ma możliwości dodania nic ponadto. Przykładowo, ukierunkowując aplikację wyłącznie na przeglądy kominiarskie byłyby to pola takie jak stan szybów (drożne/niedrożne/jakikolwiek inny), zanieczyszczenie kratek wentylacyjnych, rodzaj ciągu czy faktyczna wartość pomiaru. Ograniczeniem takiego podejścia jest to, że nie każda firma (nawet z tej samej branży) potrzebuje wszystkich danych. Skutkuje to niepotrzebnym skomplikowaniem interfejsu lub brakami w tej materii.

Tworząc aplikację od samego początku mieliśmy na uwadze zachowanie elastyczności podejścia do tematu tego, jakie dane gromadzimy. Jest to o tyle istotne, że część firm działa wielopoziomowo. Oprócz przeglądów wentylacji zajmują się chociażby przeglądami elektryki w budynku czy gazu. W takim przypadku generyczne podejście do tematu zbierania wyników inspekcji jest zawsze najkorzystniejsze. Klient dostarcza nam informację o tym, jakie dane planuje zbierać systemowo - wartości liczbowe, tekstowe itp., a nasz dział wdrożeniowy dodaje je do bazy danych aplikacji dla danej firmy.

Przykładowo

Twoja firma poza standardowymi przeglądami budynków zajmuje się również serwisowaniem instalacji elektrycznej. Możesz zaznaczyć w zbieranych danych realny czas naprawy przez pracownika. Takie dane pozwolą lepiej oszacować wydajność poszczególnych z nich czy też planować w przyszłości grafiki zleceń, aby uniknąć pustych godzin lub oczekiwania po stronie Klienta.